Tuesday, September 21, 2010

Viimane vaba õhtupoolik ...

18. septembril käisime siis Dubais kogu oma kambaga. Õppisime, kuidas üksteist lennukis häda korral aidata ja mida teha, et asjad kõik sujuks. Simulaatoris lasti kogu kabiin suitsu täis ja siis pidime seal rahvast aitama. Lisaks pidime veel tuld kustutama ja paanikas inimesi rahustama. Loomulikult oskasid kõik paanikat külvata, aga rahustamises ei olnud enamik meist nii kõvad tegijad ;)
Loomulikult suplesime ka vees, mis oli väidetavalt 19 kraadi, aga no mina seda ei usu. Veetsin seal oma 10-15 minutit ja näost võttis siniseks :D Olin peadpidi vee all ja päästevest tahtis kogu aeg ära tulla. Basseini sügavus oli 1,9 meetrit ... see pani ikka kiiresti liigutama ;) Kahjuks ei saa ma kogu sellest möllust pilte siia riputada, sest kõik see on ühe teatud lennufirma logosid täis. Aga panen mõned pildid kogu seiklusest.
Pärast Dubais käiku oli mul kolm vaba päeva, millest viimane on hetkel käsil ja homsest alates hakkab tõeline töö peale. Dohas eriti midagi teha ei ole. Seega olin enamiku ajast kodus. Sõin, koristasin ja pakkisin kohvreid. Homseks Aleksandriaks mul kohvrit vaja ei ole, aga seda on vaja ülehomseks Frankfurtiks ... kuna Aleksandriast saabumise ja Frankfurti minemise vahel on miinimum puhkeaeg ehk 11 tundi, siis ei ole seal vahepeal mul küll aega kohvreid pakkida ;) Seega tegin selle täna ära. Edaspidi peaks mu blogi hakkama saatma raporteid igaltpoolt mujalt kui Katarist ;)
Ahh jaa ... kindlasti pean Annut ka muud moodi meeles, aga Palju, Palju Õnne 23ndaks sünnipäevaks! ;) Minu blogi kaudu tervitatakse ainult kõige vipimaid!
Siin siis pildid päevast Dubais ...
Dubai lennujaamas. Bulgaaria, Türgi, Eesti, Portugal.

Dubai lennujaamas bussi ootamas. Brasiilia, Brasiilia, Eesti, Leedu.

Vaade minu uue töökoha aknast ;)

Dubai lennujaam






3 comments:

  1. Aga mina näen praegu oma töökoha aknast ilusat värvilist sügist. Ma loodan, et hakkad seda aastate möödudes igatsema:D Õnnitlused cabin crew liikmelisuse puhul;)

    ReplyDelete
  2. Vaade töökoha aknast on tõeline tase, unelm, võiks öelda :) Tubli oled, võid enda üle uhke olla!

    ReplyDelete
  3. ...ega seda vaadet väga nautida ei saa, käed-jalad tööd täis ;)

    ReplyDelete