Wednesday, April 20, 2011

Esimene pikk lend Boeing777ga tehtud ;)

Käisin siis ära Johannesburgis. Mineku lend oli üle 8 tunni ja tagasi natukene alla 8 tunni.

Briifingul näitas Cabin Service Director "klassi" ja peedistas kõiki täiega. Kokku oli meid seal ju 15 inimest ja ta ikka küsis nii palju küsimusi, et jäime kõigega hiljaks. Loomulikult olid kõikide vastused valed ja kõik olid lollid ja lohakad, aga midagi ei olnud teha. Miss Hindu pidi leppima sellega, et see on ta crew ja teele me asusime. Üle pika-pika-pika aja olin ma kõige väiksema lennukogemusega meeskonnaliige pardal. Minu positsiooniks oli R3 ehk siis kabiiniteenindus, tited ja wc'd ;) Ja neid lapsi oli nii palju, et ei jõudnud üles lugedagi. Lend oli otsast-otsani täis. Pärast õhkutõusu asusime tööle, kuid siis hakkas üks turbulents teise järel ning kapten käskis kõikidel istuda ning me istusime u tund või natuke rohkem. Ja alles siis asusime reisijaid söötma ja jootma ;) Minu tsoonis oli üks täiesti maani juuatäis naine, kellele groundstaff lennukis sõnad peale luges, et istugu vagusi. Ja seda ta ka tegi. Vedasin talle vett ja jääd, kohvi ja vett ja vett ja jääd kogu aeg ;) Lennu lõpuks oli ta juba täiesti adekvaatne.











Maandusime Johannesburgi hommikul ja siis magasin 20 minutit ja edasi läksin ühe crew'ga Lion Parki ehk Lõvide Parki. Täitsa lahe kogemus oli. Usun, et pildid räägivad enda eest ;)
Järgmisel päeval sadas vihma ja lõi äikest. Nii et käisin hotelli kõrval supermarketis söömas ja siis vedelesin niisama ;)

Tagasilennul sain ma positsiooniks L3 ehk siis kabiiniteenindus, tited ja wc'd teises vahekäigus. Ühesõnaga ei mingit muutust. Aga kui oled kõige noorem pardal, siis on see tavaliselt Su positsioon. Vähemalt ei olnud ma galley ...

Maandusime Dohasse hommikul ja õhtul asusin teele Indiasse, Cochin'isse. Imelikul kombel olin ma meeskonna nimekirjas ainuke. Mõtlesin juba, et milline au, mu tööandja usaldab mind nii palju, et annab terve lennuki mulle kohe üksi kätte ;) Läksin siis lennujaama ja otsisin oma lendu tabloolt, kus on kirjas lend, täituvus ja briifingutoa number. Kell tähistas briifingu algust ja mida ei ole, on briifingutuba. Läksin siis helpdeski ja küsisin, et olen ma õige inimene, õiges kohas ja õigel ajal? :) Nad ütlesid, et jah. Aga briifing oli juba päeval ära, sest kõik teised meeskonnaliikmed tegid Dubai lennu ja nüüd ootavad crew lounge'is COK lendu. Läksin siis crew lounge'i ja küsisin, et kas keegi ootab siin COK lendu ja ühes nurgas istus tülpinud meeskond. Nad tegid Dubai lennu A320ga, kus on maksimum crew 6 liiget, COK'sse läksime A321ga, kus on maksimum crew 7 liiget. Niisiis lisandusin rõõmsalt ja värskelt mina. Dubaist saabusid nad juba paar tundi tagasi ja ootasid seal seda COK'd. Ühesõnaga neil ei jäänud muud üle, kui anda mulle galley ;) Kõik teised olid ju juba surnud ;) ... küll on tore. Seejuures mitte teiste vegeteeriv olek vaid asjaolu, et ma sain jälle ühe hirmsama galley maailmas. Double-catering, A321, handover, counts ... ja ruumi mitte kuskil. Aga crew oli tore ja saime sellega ilusti hakkama. Siis oli meil vaid 13 tunnine layover Indias ;) Ja tagasi me tulimegi. Ma isegi ei lahkunud oma hotellitoast. See oli nii ilus, võrreldes sellega, mis väljas oli ;).


Nüüd ootan oma järgmist lendu, mis viib Brasiiliasse ;) See saab siis olema kõige-kõige pikem lend, mis ma elus teinud olen. Väidetavalt 14,5 tundi järjest ... :) Sellisel lennul võimaldatakse meeskonnaliikmetele 3,5 kuni 4 tundi magamist crew puhkeruumis, mis asub reisijate peakohal ;) Põnev ;) !

No comments:

Post a Comment