Friday, December 5, 2014

Chicago!

Esimene Usa lend tehtud. Minnes lend 14 tundi ja 40 minutit ja tagasitulles 12 tundi ja 30 minutit. Sada üle 70ne aastast vanurit kohale viidud ja mitukümmend last tagasi toodud. No on ikka reisijate profiil. Ja enamik ikka ja jälle hindud ...
Chicago reisist räägitakse siin kui kõige hullemast üldse ...pikk, nõudlikud reisijad jne. Mina pean ütlema, et pikk oli küll jah ...aga muus osas oli täitsa tore. Ainuke asi ...ma ei ole küll lapsevanem, aga kuidas te lähete 15 tunnisele reisile oma 5-6 kuuse titega, kui teil ei ole kaasas lutipudelit, toitu ja mähkmeid. Ma saan aru, et te teate, et pardalt saab. Kas te teate ka seda, kui palju kordi catering unustab, kaotab jne ... Mida te oma titega 15 tunnisel lennul peale hakkate, kui süüa pole ja tissist piima ei tule??? Vaevalt, et sellel juhul kanavorst päästab. Seekord nimelt kõik need 11 titte jõid me piima esimese nelja tunniga ära ja edasi ma ei tea, mis nad tegid. Kaks ema said ikka väga pahaseks, et meil piima ei jätkunud. Ma hoidsin keele hammaste taga, kuid nii oleks tahtnud öelda, et meil ei jagu piima, teil ei jagu mõistust ...

Pärast maandumist panin otsejoones oma sõbra Johniga linna ajama. Johniga olime me rühmakaaslased, kui siin alustasime. Seega oleme ühe kaua lennanud. Väljas oli -7 kraadi jacsee oli tapvalt külm, sest puhus ka meeletu tuul. Mina jäin ellu, aga John on pärit filipiinidelt ja ta on 2 korda oma elus varem lund näinud ;). Loodan, et ta elab veel ;)


Aga käisime ära "kohustuslikus" Millennium Parkis, tegime pilti oaga ;)



Käisime Willise tornis, mis on maailma üks kõrgemaid. Sealt saab fotosid ilusa vaatega.




Ja sõime ka kohalikku täidetud pitsat. Ja tagasi hotelli ja magama :)

Nüüd on mul kolm vaba päeva ja käisime Matiasega kõrbes ja võtsime basseini ääres päikest ;). Ilm on meil siin ilus ...õhtul on pisut jahe ...nii 23 kraadi plussis ;)




No comments:

Post a Comment