Tuesday, December 7, 2010

Esimene lumi ...

... nähtud! ;)
Olin 5-6. detsembril Viinis. Seal ma võiksin isegi elada ... kui keegi mind üleval peaks ;)
Maandusime hommikul 5:30 Viinis ja külma oli 13 kraadi. Meeskonda kuulusid seekord üks austraallanna, üks lõuna-aafriklanna, korealannad ja cabin senior oli Mirela Rumeeniast. Ütles kohe briifingul ära, et ta ei taha seda tööd enam teha, aga tal on vaja perele raha saata ja laenud maksta, nii et peab siin veel olema :D Ühesõnaga tore algus küll ... kui ei meeldi teha, siis ei pea sellest ju rääkima ja teiste tuju alla viima ;) Sellest hoolimata olid minul olid seekord Cabin Senioriga ülihead suhted ... minnes sain endale kõige parema positsiooni :) ja tagasitulles pani ta mu galleysse. Olin esialgu veidike pettunud, kuid kui nägin teisi kabiinis töötamas, siis mõtlesin küll, et nii tore ;) Sõin ise samal ajal milkiwayd :D
Alati ikka juhtub mingi jama ka :) Seekord unustasid tüdrukud kõrvaklapid istmetele panemata. Siis kui baarid välja saatsin köögist, nägin neid kotte ja küsisin, et kas ikka panite. Aga nad ei pannud ... vähemalt sellest süüst olen mina puhas :) Andsime siis koos jookidega ka kõrvaklapid. Pärast selgus, et pardal oli reisijana ka keegi kontorist ... keegi, kes reguleerib pardateenindust jne.
Ükskord ometi sai üle pika aja jälle Euroopa lendu tehtud! Inimesed on ikka kohe nagu inimesed! Oskavad inglise keelt, on viisakad, oskavad wc-d kasutada :) Lausa lust!
Aga Viin oli veel parem kui lennud. Ilusad hooned, toredad inimesed ja saksa keel! Juhei! Ma ikka mõned laused sain jälle öeldud ;) Väljas ei olnud väga külm ja ei olnud väga palju lund. Pühapäevasel päeval olid kahjuks küll 95% poodidest suletud, aga selle eest oli linn täis igasuguseid jõuluturge. Võtsin korealannaga ette mõnetunnise jalutuskäigu ja käisime need turud läbi ;) Ta ei võtnud oma kindaid kaasa. Nii et pidime ikka vahetevahel kuhugi kohvikusse sisse astuma ja vahepeal andsin talle oma kindaid ;)
Lõpetuseks ostsime poest süüa ja maandusime hotellituppa. Mina olin nii väsinud, et jäin kohe magama ... :)

No comments:

Post a Comment