Monday, April 7, 2014

Esimene koolituspäev

Esimene päev koolitust möödas. Hommik algas juba toredasti. Võtsin vale bussi :) Natukene seisklemist oli, aga jõudsin õigeks ajaks kohale ja keegi isegi ei märkanud mu seiklust. Tegelikult pean mina jällegi õnnelik olema, kui väga häda käes, saan ka jalgsi minna, sest peakontor on mulle tegelikult väga lähedal. Hetkel on sooja ka u 35-38 kraadi, niiet kannatab jalutada küll. Paari kuu pärast, kui on 50 kraadi, siis seda eriti teha ei tahaks.

Esimene päev oli ülevaatlik-kokkuvõtlik. Rühmas on meid kokku 18 inimest ja 11 on eelneva kogemusega, paljud on lennanud 4-7 aastat. Seega minu kogemus on väike võrreldes sellega. Enamik on hindud ja filipiinod. Silmnähtavalt on ühel poisil kõva koduigatsus, ta on ka vist ca 21. a vana ja pärist Brasiiliast. Üks hiinlane ütles ka, et ta juba kahetseb, et tuli. Täna ju loeti kõik reeglid ette, millest mina juba ette teadlik olin, kuid teistele tulid mõned asjad üllatusena. Võrrelde eelmise korraga on mõned reeglid isegi lõdvemad ...nt tohib kauem väljas olla :)

Üldiselt pean ütlema, et mind valdavad head tunded ja olen isegi natukene ootusärevuses. Koolitus kestab küll päris kaua (teenindus 15 päeva ja tuvalisus ja esmaabi kokku 28 päeva, lisaks veel muu tilu-lilu), kuid pärast seda on ehk juba lõbusam.

Elamisega mul vedas. Elan ühe ma eelmise korra rühmakaaslasega koos. Teda pole küll veel näinud. Elamine on parim, mida cabin crewle pakutakse. Linn ja lennujaam on lähedal. Teised elavad kõik minust eemal elamurajoonis, kolmekesi korteris. Nii mõnigi kaebas täna, et elamistingimused on kehvadja nende elamise kandis ei ole mitte midagi teha, isegi supermarketit pole. Minul on see 5 min jalutuskäigu kaugusel. 
Tõedamaks, et kõik on ok, panen siia pildi elutoast:



Juba suutsin duššivooliku ära lõhkuda, aga väike must mees tuli ja parandas juba ära. Sõnagi inglise keelt ei rääkinud, aga kehakeelega saime hakkama ;)

Eile käisin ühe tailannaga shoppamas, me suhtlesime juba eelmisest korrast saati. Lisaks sain juttu ajada ka oma eelmise korra korterinaabriga. Nad mõlemad lendavad siin juba 4. aastat ja ei plaanigi veel lahkuda ;) 

Tegelikult pean nüüd asuma oma lõputööd kohendama. Eelkaitsmiseks esitamise tähtpäev läheneb ja hetkel ei ole kodus ka midagi õppida vaja. Saabusin juba kell 14 koju, aga ei suuda end kokku võtta. Selle asemel, et pihta hakata, surfasin netis, sättisin veel asju kappi ja tegin isegi süüa ja nüüd kirjutan blogi :). Viimast kahjuks koolile esitada ei saa :)

PS! Kellaaeg on siin täpselt sama, mis teil ;)

Shukran tähelepanu eest!





 

No comments:

Post a Comment