Saturday, April 12, 2014

Kogemus IT poes (paranduses):)

Mul on siin paar päeva ikka närvid täitsa läbi olnud. Tegelen oma magistritöö kirjutamisega ja enamus mu asju on salvestatud mu välisele mälukettale. Vahetevahel teen endale arvutisse back-upi. Mõned päevad tagasi tegin ka. Peale seda tegelesin oma tööga ja kõik uuendused olid välisel mälukettal. No ja siis see juhtus - arvuti ei aktsepteerinud seda enam ja ma ei saanud oma andmeid kätte. Iseenesest ei olnud hullu, ainult paari päeva töö, aga ikkagi.

Korterinaaber soovitas mul minna ühte kohta, kus mingid kohalikud häkkerid tema arvuti korda tegid. Võtsin täna selle retke ette. Kohale jõudin ilusti. Selles kohas oli mustmiljon arvutipoodi ja telefoniparanduse "putkat". Astusin ühte sisse ja teise sisse ja kõik ütlesid, et sellega pole midagi teha. Lõpuks üks ütles, et kuskil taga nurgas on üks arvutiparandaja, kes võib asja ette võtta. Läksin sinna ja uks oli suletud. Vastaspoe omanik ütles, et tuleb 5 minuti pärast, tegelikult tuli siis 25 minuti pärast. Aga siis hakkas juhtuma see, mille pärast ma seda postitust üldse kirjutan :)

Neid oli seal väikeses arvutiparanduses 4 inimest. Üks oli kohalik ja 3 hindut. Üks tegeles kõikide klientidega ja teised lihtsalt vahtisid. Mind siis võeti ette. Seletasin oma probleemi ära ja see mees ei öelnud mulle midagi. Võttis mu mäluketta ja kruvis sealt neid nelja kruvi lahti kindlasti oma 10 minutit. Samal ajal rääkis telefoniga ja siis oma kolleegidega, vahepeal pani selle ära ja käis väljas. Ja siis hakkasid kohalikud sisse voolama ja mina kui valge olin siis viimasel kohal. Teised võeti kogu aeg vahele ning minu mäluketas visati kogu aeg nurka. Keegi ei öelnud ka, kas peaksin seal olema või ära minema, kas saab korda või ei saa ... :) Kuna mul oli seda väga vaja, siis istusin vaikselt oma nurgas edasi.

Lõpuks ta ütles mulle, et kui 50 riaali maksan, siis saab korda. Kuna mu korterinaaber ütles, et kindlasti hinna üle kaupleksin, siis ma ütlesin, et 40 maksan. Ta ütles selle peale, et temal seda vaja ei ole ja 50 on kindel hind. Kuna ma pole ka kaupleja tüüp tegelikult, siis võtsin oma 50 rahakotist välja ja sain oma töötava mäluketta kätte ja panin jooksu! :) 50 riaali = 10 eurot ... seega ei tapnud see mind ka ära. Aga kogemus jällegi ... kohalike silmis ei ole sa mitte keegi :)

Nüüd on esmane variant lõputööst juhendajale saadetud ... küll ilma analüüsi osata, aga vähemalt midagigi. Küll ta ükskord valmis ka saab ;)

Täna käis mul siin külas ka see jaapanlane, kes mind Eestiski külastas ... :) Ta elab kõrval majas. Omamoodi tore on neid inimesi siin kõiki näha ;)

Homme olen 8-14ni koolitusel ja siis mul on oma sõbranna Anchanaga kokkulepitud, et lähme üht minu jaoks uut parki avastama ja siis sööma. Ta tuli täna Montrealist ja oli täna selleks liiga väsinud ;)




No comments:

Post a Comment