Monday, June 9, 2014

Dubai ja Istanbul

Kaks esimest lendu on nüüd selja taga. Mul oli juba meelest läinud, kui kiire ja kui füüsiline on see töö :). Veel mõned päevad ja olen Arnold Schwarzenegger ;)

Dubai lend kestab ca 40 minutit, millest teeninduseks on 20 minutit. Väikese lennuki mõlema otsa täismaja (132 reisijat) tuli neljakesti ära teenindada. Sellel lennul jagame kuumi võileibu ja anname juua. Aga see on meeletu kiirus, millega töötada tuleb. Tehtud saime, kuigi koju tagasi maandudes me olime sisuliselt alles kabiinis, kui tehti teadaanne "Crew seats for landing" ;).
Lendude juures on ikka kõige keerulisem boarding. Kõik need araabia naised, kes seisavad vahekäigus ja ei ole nõus võõraste meeste kõrval istuma ja kõik need kotid ja pambud, mis ei ole absoluutselt kooskõlas mõõtudega ja neid ei ole kuhugi panna ... üritasin end seekord nendest asjadest eemale hoida.
Selleks, et teha kaks korda 40 minutiline lend, lahkusin ma kodust 14.30 ja jõudsin koju tagasi kell 22.00. Kõik muud formaalsused võtavad nii kaua aega.

Järgmisel hommikul kell 11.00 oli mul buss järgi ja sõit lennujaama poole algas. Kell 13.50 tõusime õhku Istanbuli ... ja maandusime tagasi koju kell 00.04 ja oma voodisse jõudsin kell 1.30. Ütleme nii, et päev oli pikk ja pingeline ;). Minnes oli täismaja ehk 275 reisijat turistiklassis. Kõik läks ilusti. Tagasitulles oli vähem rahvast, aga "lõbu" rohkem. kõigepealt ühel lapsel katkematu ninaverejooks. Mina kuulsin kabiinis ainult seda, kuidas tehti teadaanne selleks, et leida pardal arst. Seda kahjuks ei olnud, aga laps on elus ja terve. Kui selle asjaga oli enam vähem ühelpool, siis minestas üks naine oma istmel ... ta küll hingas, aga ei olnud absoluutselt kontaktivõimeline. Pärast kerget paanikat lahenes asi ilusti ja ka tema tõenäoliselt ikka elab veel. Mida ei saa minu kohta öelda. Kui ikka ei ole harjunud liigutama ...siis tunde jalgel olla ja kükki-püsti, kükki-püsti harjutusi teha ei ole lihtne.

Nüüd hakkab mul kodune valvekord kella 17st, mis kestab kella 22ni. Kui lendu ei tule, siis on uus valvekord 10st hommikul kuni kella 18ni õhtul. Ehk mingil hetkel ikka miskit tuleb ka.

Ma olen küll ropult väisinud pärast neid kahte lendu, aga tuju on hea :)

No comments:

Post a Comment