Friday, November 14, 2014

Montreal ja Kathmandu

Vahepeal siis tehtud Montreali ja Kathmandu lennud. Motntreal on tore linn, aga lend tagasitulles oli täielik põrgu ... 292 reisijat lennukis, mis võtab 293 reisijat. 90 % üle 70 aastased hindud, kes ei rääkinud inglise keelt, 45 ratastooli reisijat, 22 last, 11 beebit ...ja enamik neist hindud. Vastik rahvus. Ise tulevad eikellegimaalt ja ei ole pooli asju oma elus maitsnud ja siis terve tee kaebavad, kuidas kohvil ei ole õige maitae ja twix on liiga magua. Ja loomulikult on süüdi crew. Vaene hindu tüdruk, kes kogu sauna endale sai. Ja siis need hindu vanurid veel imestasid, miks nt mina hindi keelt ei räägi .... Ma olin ikka päris mitu korda lähedal sellele, et ütleks magusaid sõnu, aga jäin viisakaks. Kui inimesed D-s maha läksid lennukist, siis üks valge naine ütles mulle, et kogu meeskond tegi väga head tööd, kui võtta arvesse neid keerulisi tingimusi ;). Tänasin viisakalt. Lennukist väljudes tuli ju vahetuae vanem mu juurde ( hindu noormees) ja ütles, et viis inimest olid mind kiitnud ja öelnud, et ma olen nii kannatlik ja viisakas noormees. Ma ütlesin selle peale, et sisimas ma oleks tahtnud neile kõigile koti pähe tõmmata!
Aga iseenesest mulle ülipikkade lendude tegemine meeldib ...Montreal oli minnes 12 tundi ja tagasiteel 13 tundi ja siis saime kenast 3 tundi reisijate peade kohal oma voodites magada ;) ahh jaaa. ...ja seda Leedu tütarlast mu fotodel olete ka varem näinud, tegime koos ka Veneetsia ja Dar Es Salaami lennud ;). Niiet vahel ikka juhtub taaskohtumisi ;)










Kathmandus ma eriti midagi ei teinud. Olen seal oma elus mitumitu korda käinud. Käisin ühes templis koos teistega ja oligi kõik. Aga tegime Kathmandussse maandudes ilusaid pilte mägedest. Olgu öeldud, et Kathmandu maandumine on maailma kõige ohtlikum maandumine just mägede tõttu ja sinna maanduvad ainult eriväljaõppega piloodid.






No comments:

Post a Comment