Saturday, November 1, 2014

Esimene eksamineerimine ;)

Eile tegin Cairo lennu. 3 tundi sinna ja 3 tagasi. 24 tundi enne seda ilmus süsteemi teadaanne, et mul on eksamineerimine. See tähendab, et minu supervisor esitab mulle küsimusi esmaabi, turvalisuse ja teeninduse kohta. Lisaks sellele pannakse see inimene ka alati köökimtegema, sest see on kõige raskem positsioon.

Briifingul tundus mulle, et asi läheb ikka hulluks, sest see supervisor tundus päris nõid kohe olema. Aga lâks teisiti. Ta ütles, et tundub, et jagan oma töö praktilist osa ilusti ja teoreetiliselt esitas esitas vaid mõned küsimused: kuidas kasutada tulekustutit, hapnikuballooni, kuidas teha bloody maryt, misa me beebidele pardal pakume, kui palju on meil hetkel pardal lapsi ning mis on kapteni nimi. Lisaks tahtis veel seda, et ma laoksin ette selle loo, mida oleme pidanud pähe õppima selleks juhuks, kui pardal on tulekahju. See on sõnasònalt pähe õpitud: mida teha esimese asjana, keda teacitama, kust mida võtma, kuhu mida panema ja mis saab reisijatest. Neid on veel erinevate asjade kohta. Kokkuvõttes läks hästi, lõplikumtulemust veel süsteemi pole ilmunud. Aga supervisor ütles, et 96-98 % 100st. Päris perfektne ei olevat keegi. Ma ütlelesin, et mina olen, aga ilmselt ei suutnud nii lühikese lennuga see avalduda ;).

Tuleval öösel kell 3.42 tuleb buss järele ja viib mu lennujaama. Teen kiire kuveidi otsa ja hommikl kella 11 olen tagasi. Pärast seda on kaks vaba päeva ja 5. Novembri hommikul lähen Ameerika saatkonda. Mul paluti taotleda Usa viisa ameerika lendude tegemise jaoks. Niiet minu jaoks avanevad sihtkohad .....New York, Chicago, Dallas, Huston, Washington, Filadelfia, Miami ... ;). Kõige pikem neist on Huston ...16 tundi ja 30 minutit puhast lennuaega ;).

Aga nüüd on aeg magama minna ...5 tunni pärast juba äratus ;)

No comments:

Post a Comment