Thursday, October 21, 2010

Uus graafik ;)

Tegelikult ei ole veel uus graafik ametlikult väljas, aga kasutasin salateid ja surkisin selle välja! Õigemini me kõik surkisime. See on alati niiiiiiii põnev hetk, kui avad oma uue kuu graafiku! Ma küsisin igasuguseid põnevaid sihtkohti ja tundub, et ma olen juba piisavalt kaua siin olnud ja enam ei anta seda, mida küsid, sest minu graafik on suhteliselt ... üksluine :D Terve kuu ja KOLM erinevat sihtkohta. Novembris siis NELI korda Jakartat Indoneesias, üks Kathmandu Nepaalis ja ÜKS Bahrein! Bahreini lennu ametlik aeg on 45 minutit, kuid tavaliselt on tegu pooletunnise lennuga, kus lihtsalt loobid leibu laiali kahte lehte ja ongi aeg maanduda :D Eks näis. Samas ma võin vist oma graafiku üle isegi õnnelik olla. Ühel ei ole mittttttteee ühtegi layoverit. Kõik on India lennud, mis toovad ikka ja jälle koju tagasi ja klientuur ei ole ka kerge ;) Minul saab Jakarta vähemalt kodulinnaks ;) Samas on mul ka palju standby'd, kuhu tõenäoliselt tuleb veel lende. No tore ... vähemalt ei ole ühtegi Saudi Araabia ja India lendu. Nüüd aga hakkan valmistuma oma Hyderabadiks, mis kahjuks asub Indias :D

No comments:

Post a Comment