Monday, August 25, 2014

Paanika!

Täna tuli uue kuu graafik ... ja terve september on must ja iga päeva peal on kirjas RSV (System Reserved). Mul käis kohe peast läbi see, et jeerums, mis ma teinud olen! On ainult üks sõnavõtt selle bitchiga Dar Es Salaami lennult ... aga siis hakkasin kuulma ka oma sõpradelt, et neil on sama jama Kõik paanikas. Ja ei ühtegi selgitust, ühtegi e-maili ega midagi. Ilmselt päris lahti lastud ei ole, aga eks homme saan teada, lähen kontorisse oma Boeing 777 koolitusele.

Ma juba tegelikult natukene suskisin ka ühe tuttava kaudu ja ma ilmselt tean, mis juhtuma hakkab ... midagi hullu see ei ole, aga see ei meeldi mulle väga ... aga eks näis ;). Homme annan siis teada, mis saama hakkab ;)

Head ilusat vihma nautimist! Meil siin jätkuvalt 45 kraadi ja õhuniiskus on 70% ligi ...ehk siis kogu aeg oled läbimärg, kui väljas oled ;)




No comments:

Post a Comment