Wednesday, August 25, 2010

Kiirkanne ;)

Eile õhtul sain siis teada ka oma järgmise kuu lennugraafiku. Hakkan tööle alates 22. septembrist. Ja esimene tööpäev on mul kodune valve. Nagu meedik juba. Ootan 6.00-18.00 kõnet, et lendu minna. Kui kõnet ei tule, siis olen vaba kuni järgmise päevani. Loodan, et seda kõnet muidugi ei tule, sest ilmselgelt saab see olla vaid mõni lühilend ja ma ei tea, kas ma olen nii kiireteks liigutusteks valmis. Aga minu esimesed sihtkohad on järgmised:
23-25 septeber - Frankfurt/Saksamaa;
26-27 september - Rooma/Itaalia;
29-30 september - Kathmandu/Nepaal.
Igas sihtkohas saab kohapeal olla vähemalt ühe päeva! Juhei!
Aga selleks peab muidugi veel enne ohtralt vaeva nägema. Pühapäev ja esmaspäev saavad karmid olema, sest siis on Safety ja Emergency praktiline eksam. Eks kirjutan sellest siis, kui see on möödas. Siis veel esmaabi ja muud väiksemad asjad ning Dubais veemöll ;)

Aga ma nüüd sööma, siis koolitusele viimaseid tarkuseid A330 kohta omandama.

1 comment: