Sunday, August 8, 2010

Piiip! Piiip!

... iga kord, kui mooda tanavat jalutan, saan kinnitust, et olen ikka ilus nii eest kui tagant :). Tegelikult asi selles, et siin on privaattaksondus vaga levinud. Aga ettevaatust! Voib-olla viivad nad Su hoopis pimedasse k6rbesse, kui Sa ei maksa tavalisest takso hinnast kolm korda k6rgemat hinda. Ise pole proovinud, kuid raagitakse koledaid lugusid. Yldiselt on siin turvaline. Endal on kuidagi k6he jalutada pimedatel tanavatel, kus vastu tulevad ainult valged v"alkuvad silmad voi suus valge dish-dash (valge ryy, mida mehed kannavad). Yldiselt on k6ik s6bralikud. Olen jalle samas internetikohvikus. Eelmine kord istus minu k6rval arvutis yks mees, kes on ka tana siin. Tervitas mind k"attpidi ja ajasime paar s6na juttu.

Tana man"o"overdasime jalle nende k"rudega oma lennukis :) Kontoriruumides on neil ehitatud simulaatorid. T"apsed lennukite koopiad, kus saab syya soojendada jne jne. T"ana tuli mul juba paremini valja. Minu kohta v6eti paev t"ana kokku j"argmiselt: "always 99%". Ei teagi, kas on nyyd halb, et see 1% puudu jaab v6i on see ikka pigem hea :).

Ja muidugi v6ite ara arvata, kes s"o"ob ara kogu selle s"o"ogi, millega me seal man"o"overdame. Ma olen saanud syya va"ga head kala, kana, kartuliputru ja t"ana sain maasikatega t"aidetud pannkooke :) Eile sain ka "ariklassi magustoitu, milleks oli tiramisu ... :) Selleks pidi muidugi vaeva ka n"gema.

Teen nyyd siin kuumas v"ikese jalutusk"igu ja siis koju. Aeg laheb viimasel ajal t"itsa kiiresti. See pole ju paha :)

No comments:

Post a Comment