Wednesday, August 4, 2010

Meil vanne antud, leping sõlmitud ....

... enne kui ma üldse millestki muust kirjutan, siis pean kõigepealt tänama Timot, kes leisid kiire tööpäeva kõrvalt aega facebooki siseneda ja mind aidata. Kogu see blogindus oli siin araabia keelne (loetakse paremalt vasakule) ja ma ei olnud ise võimeline siin midagi tegema. Suur aitäh!

Pealkirjaga seonduvast nii palju, et eile õhtul sõitsin bussiga koju ja järksu hakkas laulma Koit Toome oma laulu "Mere Lapsed" ja talle järgnes Evelin Samuel "Diamond of Night" ;) Kui oli minu aeg maha tulla, läksin bussijuhi juurde ja küsisin, kas see on nali ;) Et kas kuulab plaati või on see raadio. See pidi olema kõige tavalisem Katari raadio ;) ...sellest võiks järeldada, et ma tunnen end siin väga koduselt :)

Lennureis läks ilusti, isegi kopenhaagenis ootamine läks kiiresti. Lennuk oli rahvast täis. Juba lennukisse sisenedes oli tunda araabia hõngu - muusika. Jõudsin viperusteta kohale, lennujaamas koguti kõik kokku. Meid on igalt poolt: Keenia, Jaapan, Araabia Ühendemiraadid, Hispaania, Prantusmaa, Brasiilia, Kanada, Venemaa ja Leedu. Elame koos tuliuues majas, kuhu ehitatakse kohe jõusaal ja bassein. Internetti veel ei ole, sellepärast istungi internetikohvikus. Eriti pikalt kirjutada ei saa, sest aeg on limiteeritud.

Mina elan koos ühe rahuliku brasiillasega. Siiani kõik sujub. Õpingud on väga intensiivsed, 6 päeva nädalas, ainult reede on vaba. Õpitakse kõike, alates lennujaamade nimedest ja kolmetähe koodidest, toitudest, jookides kuni selleni välja, kuidas salvrätikut õigesti lauale asetada ja loomulikult põhilised araabia keelsed väljendid. Peab ütlema, et see ei olegi nii kerge. Olen käinud ka kohalikus haiglas, mis oli kohutav. Haises ja oli väga räpane. Röntgenit tähti nii, et seisime kõik röntgeniaparaadi juures rivis (ilma igasuguste kaitsevahenditeta ;) ja igaüks hüppas oma võtteks sinna ette.

Olen käinud kõrbetuuril, mis oli väga tore. Riputan facebooki ka paar pilti. Kohe kohe on tulemas Ramadan, mis tähendab ei mingit söömist ja joomist päikesetõusust päikeseloojanguni ;) Seda õnneks muidugi ainult väljas, kodus tee mis tahad. Aga tuleb meeles pidada, et õues ei tohi süüa ka jäätist ega juua vett. Pudel ei tohi isegi näppus olla. Kui rikud reegleid, saad kergemal juhul laksu kirja, halvemal juhul lõpetad vangis. Kultuurile kohaselt on siin üle linna palvehüüded u 5-6 korda ööpäevas. Järsku hakkab keegi lihtsalt kuskilt mikritest häälitsema. Võite ette kujutada.

Kuna mul hetkel aeg limiteeritud, siis ega ma kiiruga oskagi muud kirjutada. Soovitan kõigil siin taksoga sõita, sest kuuma tõttu kõndida ei jaksa ja taksosõit on odav. Taksosse istumine on u 12 krooni ja kilomeeter on 3.50.

Kui koju interneti saan, eks siis hakkan korralikku blogi pidama. Juhul, kui siia jään. Teist võimalust siin üldiselt ei anta :) Olen teinud klienditeeninduse peale 1 testi ja see oli ok. Esimene eksam on järgmine nädal. Siis hakkavad ohutuse loengud, kus nalja ei mõisteta.
Ahh jaa... olen istunud ka Qatar Airwaysi esimese klassi istmel ... pole paha ;)

Aga praguseks "Maa Salaama" ja hakkan korralikuks blogipidajaks, kui neti saan.

2 comments:

  1. Blogi pidamise kohta sobib siia kohalike väljend-Insha´Allah, ehk siis kui Allah seda soovib ;)

    ReplyDelete
  2. Nii hea on sinust kuulda. Kirjutan sulle neljapäeval pikemalt oma tegemsitest, siis kui koju neti saab :)
    Mix te tänaval siis jäätist süüa ega vett juua ei tohi. Kas see on mingi enese paljastamine, et nii saavad teada sinu jäätise eelistuse? :D

    ReplyDelete