Wednesday, July 2, 2014

Vabad päevad ...

...lähevad üpris kiiresti :). Ja kell minu sees on nüüd ka sassis. Kell on hetkel täpselt 3.12 öösel ... ja ma ei saa magada. Võib olla on nii isegi hea, sest järgmine lend viib Osakasse ja see on kümme tundi, millest enamus on öösel.


Aga vahepeal siis käisin Dhakas ... no mineku lend oli ikka õudusunenägu ... :) Kui ikka ei ole inimestele õpetatud, mis on WC, siis seda ei tee ka 6 tunniga selgeks. Oma olemuselt on nad väga heatahtlikud ja armsad inimesed ... aga haridustase on olematu. No mis siis ikka ... vähemalt nad ei kaeble ja on rahul sellega, mis antakse. Dhakas olen ma varem väljas käinud ja seekord otsustasin jääda hotelli ja nautida basseinivõlusid. Kohapealne olemine oli ka suhteliselt lühike ... saabusime hommikul vara ja lahkusime järgmisel varahommikul.
Ja siis tegin topelt Dubai otsa ... terve päev! :) Aga tehtud sai.

Vestlesin täna Skypeis Annuga  ... üle väga pika aja. Olen olnud halb sõber, aga eks ma ikka üritan parem olla. Laste pealt näed, kui kaua ei ole suhelnud, nii suureks on nad kasvanud ;)! Pärast skypei kõnet käisin oma sõbra Yinhua juures ja ta on täitsa läbi :D. Üleväsinud ja tahab koju. Ma siis ikka lohutasin, et küll harjud ...aga raske on lohutada, kui inimese järgmine lend viib edasi-tagasi otsa näol Trivandrumisse, Indias (loe: öö täis õudust;).
Aga jõudsime seisukohale, et ei anna alla :)





Pärast oli veel väike jalutuskäik Dohas. Kell oli 22.00 ...väljas oli 40 kraadi sooja ;). Pisut palav oli, aga tehtud sai. See vaade on väga Dohalik ... ja meeldib mulle ;)


Nüüd kuulsin mošeest juba esimesi hommikupalveid .. peaks vist magama heitma. Ärkan korra päeval üles, triigin riided, pakin kohvri ja skypein emmega :). Ja siis magan edasi. Kell 22.26 on buss järgi, Jaapan ootab ... ajavöönd on +9 ehk meie ajast 6 tundi ees .. :). Tore ... saab oma sisemist kelle veel rohkem ärritada ...



Ah jaa ... head ilusat töötajate registreerimise algust teile, kes te sellega seotud olete ! Suvel on väljas kindlasti tore töötada! ;)

No comments:

Post a Comment